Re: Wesolych Swiat !!!

!!!

>oo nie, precz. wnosze wniosek o zakazie skladania
zyczen
>na liscie. nienawidze skladania zyczen, a w
szczegolnosci
>swiatecznych. to mnie irytuje. :)

Ale ja wam zloze takie goth-zyczenia: Nowej,
cieplej trumny, tanszego mijazu, mnie dresow,
ktorzy nie lubia makijazu i gotow :`-(((((, goth
parties w wawie, gdansku i kazdej miescinie/wsi,
reaktywacji temple of goths od stycznia 2000,
nowych plyt bauhausu, sistersow, asf, cox, FotN,
switchbladeow, wiecej plyt gotyckich w polsce
(london after midnight, electric hellfire club),
aby wybory prezydenckie 2000 wygral goth, talentu,
szczescia w niewolnictwie, sexow, drugow, gothu,
wiecznego cierpienia w mlodosci, gothek dla
gothow, gothow dla gothek (inne kombinacje tez
mozliwe), rec.pl.muzyka.gotyk, udanego bolkowa
2000, mocnych glow (M. patrzy sie na biednego
najtvolkera :-(((() rewolucji gotyckiej,
gotyckiego sylwestra i pamietajcie:
GOD IS GOTH!

M. Alexandres

PS: Nie schlajta sie za mocno na sylwka, tak
poczkajcie do okolo 12.01 ;-)))))

www.geocities.com/alex_azreal