Szufladki

    Odno£nie "szufladek" to nie zgadzam siΩ z Tob╣ Fanhirze (myslΩ, ┐e
czΩsto m╣c╣  tzn. wed│ug X  ta kapela w tej szufladce a wed│ug Y w
tamtej..Przez to czasem nie pos│uchasz fajnej kapeli tylko dlatego, ze
kto£ ma inny punkt widzenia..  »eby wiΩc temat zako±czyµ uwa┐am, ┐e
ka┐dy preferujΩ wiΩc tylko w│asne szufladki ..... Odno£nie polskiej
starszej sceny to z tym strawianiem te┐ wydaje mi siΩ dziwne (mo┐e siΩ
kiedy£ przejecha│e£ na jakiej£ kapeli)...Ja tam PornografiΩ lubiΩ
.....Je┐eli idzie o przyk│ad typu:Faithful Dawn to tu faktycznie jest
kosmos, zreszt╣ tego jest wiΩcej (wspomniana kiedy£ Suspiria,czy te┐
Midnight configuration, 13 Candles, Athamay itp). Dla mnie to wszystko
raczej szufladka "dyskoteka"...K│opot mam ostatnio tylko z kapel╣ o
nazwie Gothic Sex, kt≤r╣ nie wiem gdzie zaszufladkowaµ (mo┐e kto£ ma
jakie£ propozycje ??)....Na koniec: poza paroma wyj╣tkami gdzie cenna
jest i liryka i muzyka (Bauhaus, FOTN,SoM,) to w pozosta│ej wiekszo£ci
wiΩksz╣ uwagΩ staram siΩ przywi╣zywaµ do tekstu (nie zawsze siΩ udaje
np: XIII Stoleti) ni┐ do muzyki, gdy┐ jak dla mnie (moje osobiste
zdanie) jest on lepszym wyr≤┐nikiem muzyki gotyckiej ni┐ muzyka (poza
wymienionymi Bauhaus, FOTN czy SoM, ale to fenomen)

        Dla wszystkich pozdrowienia £wi╣teczne (jakiekolwiek te £wiΩta
by nie by│y).
PS: zim╣ to nie pasuje (wiem o tym bo sko±czy│em meteo i klimat), ale
trzymajcie siΩ ciep│o ...