Re: Odp: Odp: szufladki

Vampyr AdamD napisal:
A> Cóż to Najtvolker ? Na końcu ostatniej linii to się wyszczerzyłeś czy
A> Ci się coś ulało ?

To jest druga wersja wampira NIEUKU!!! ;-[

A> Nie należy wykluczyć, że zwariowałeś : ))

Tego  nigdy  wykluczyc  sie  nie  da...  Z  reszta - kto nie
zwariowal, ten przeciwko nam!!!

A> Myślę, że całkiem przypadkiem wyszedł ci z tego hymn... gdyby jeszcze
A> tak zrymować to można by państwo w państwie założyć.

Dobra, ale ja bede kardynalem albo strazakiem.

A> Działa Ci, działa...
Akurat  nie  dziala. Jak wpisywalem alias w Reply-To, to nie
chcial mi w ogole wyslac.

Taki mam alias: najtvolker@z.pl

A jak tam priv, dziala Ci? ;)