Re: GotKod Wersja 0.0 Alpha Pre-release Demo (nie uzywac)

Vampyr Fanthir napisal:

F> PREFERENCJE MUZYCZNE (duza litera podkresla)
F> k   klasyka, zimna fala itp.
F> g   gotycki rock (dzisiejszy)
F> m   metal gotycki i nie tylko
F> e   ethereal i inna muzka nastrojowa
F> n   dark wave, dark ambient i inna nastrojowa elektronika
F> d   dyskotekowy gotyk
F> f   folk, apokaliptyczny folk itp.
F> a   ambient, noise i rozne takie wykrety
F> i   industrial/electro/ebm
F> w   nowa fala, new romantic
F> t   techno/house itp.
F> r   rock, hc, punk, grunge itp.

To daj jeszcze przyklady dla kazdego "gatunku".
Teraz to juz nie wiem, do ktorej grupy zaliczyc Suspirie...

F> WYGLAD ZEWNETRZNY (jak cos w przesadnych ilosciach, to duza litera)
F> s   szary czlowiek w dowolnych kolorach
Ops!, a moze dowolny czlowiek w szarych kolorach?

F> INNE INFORMACJE (duza litera podkresla lub oznacza czynny udzial)
F> h   horror
F> s   fantastyka i s-f

Niepotrzebne,  bo jednak slabo zwiazane, w przeciwienstwie do
horroru  -  jakby  mialo  byc,  to  i  klasyka literatury et
cetera...

F> o   okultyzm i magia
F> r   religia

Religie  tez  bym wywalil - okultyzm i magia to juz bardziej
pasuje.

F> v   wampiryzm
F> r   rpg i larp
F> l   literatura

Literatura   -   bardzo   to  ogolne  -  moglbys  jakos  to
uwiarygodnic?

F> p   poezja
F> d   dekadentyzm

Dekadentyzm  -  tzn...?  Grupa  dyskusyjna,  chlanie, drugi,
poezja, muzyka? - za ogolne - caly gotyk do dekadentyzm. ;)

F> f   film

Bym wyrzucil - mozna zawrzec w Horrorze.

F> i   irc
F> x   chrzescijanin/ka
F> t   satanist(k)a
Xian  i  satan  to  troche  za  malo - ja bym z tego w ogole
zrezygnowal. Nie jest to bezposrednio zwiazane z Goth.

F> ZYCIE z

F> --  zabije sie dzisiaj
F> -   zabije sie jutro albo pojutrze
F>     zabije sie kiedys
F> +   moze sie zabije
F> ++  cos mi odbilo

Nie   do   konca   rozumiem.   Moglbys  jakies  objasnienia
zaserwowac?

---------
Mysle,  ze  dodatkowo mozna podac jeden lub kilka ulubionych
zepolow.

---------
I jescze stopien lenistwa - to na samym poczatku.
Odpowiednie  fazy  tego  zjawiska omawialismy w wakacje wiec
nie bede spamowal.