GotKod Wersja 0.0 Alpha Pre-release Demo (nie uzywac)

GotKod Wersja 0.0 Alpha Pre-release Demo (nie uzywac)

To propozycja gotowego, polskiego gotyckiego kodu.
Zanim wejdzie do uzytku musi zostac przez Was
zmodyfikowana i potem zatwierdzona.
Tak wiec zglaszajcie sprzeciwy, dodatkowe pytania
i opcje itd.
Wszyscy autorzy zostana przedstawieni.
Dotychczasowe pytania pochodza z glowy Najtvolkera, M.Alexandra, mojej
oraz inspirowane gothcode98.
Sugestie na temat formy tez mile widziane.

Napisze dekoder w cgi, tak zeby mogl byc na stronie
ale Matko Boska ;) tego outlooka sobie podaruj...
Z takimi "programami" nalezy walczyc.

Kod jest na tyle intuicyjny, ze mozna
sie szybko nauczyc kombinacji literek
i rozkodowywac w pamieci.

Przyklady:

Typowy polski got:
gM Mbd hsR % m v+ z-- u+ mp--

A to depesz:
kdWt D lp ? m v z+ u mp

Pierwsze 3 czlony zawsze "sa" a to co jest po znaku
plci to juz opcje.

PREFERENCJE MUZYCZNE (duza litera podkresla)

k   klasyka, zimna fala itp.
g   gotycki rock (dzisiejszy)
m   metal gotycki i nie tylko
e   ethereal i inna muzka nastrojowa
n   dark wave, dark ambient i inna nastrojowa elektronika
d   dyskotekowy gotyk
f   folk, apokaliptyczny folk itp.
a   ambient, noise i rozne takie wykrety
i   industrial/electro/ebm
w   nowa fala, new romantic
t   techno/house itp.
r   rock, hc, punk, grunge itp.

WYGLAD ZEWNETRZNY (jak cos w przesadnych ilosciach, to duza litera)

s   szary czlowiek w dowolnych kolorach
c   tak ogolnie czern
d   depesz (w zasadzie zawsze D)
m   goth-metal (glany + czarne spodnie + t-shirt Artrosis)
g   grugne i ogolnie luz na maxa
p   punkowo-gotycki wyglad (np. czarny irokez ;)
z   "zabij mnie" lub "jestem pierdolniety" czyli makijaz i tapir na
codzien
b   bizuteria
p   piercing
t   tatuaze
l   lysy/lysa
d   wlosy dlugie

INNE INFORMACJE (duza litera podkresla lub oznacza czynny udzial)

h   horror
s   fantastyka i s-f
o   okultyzm i magia
r   religia
v   wampiryzm
r   rpg i larp
l   literatura
p   poezja
d   dekadentyzm
f   film
i   irc
x   chrzescijanin/ka
t   satanist(k)a

PLEC

% mezczyzna
@ kobieta
? inna

(wszystkie ponizsze sa juz zupelnie opcjonalne, mozna wpisywac lub nie.
to sa poszerzone wersje kawalka INNE INFORMACJE - na razie tego
malo, ale niektorych rzeczy nie warto powiekszac do osobnego pytania)

MUZYKA m

--  slyszalem/am cos kiedys
-   tylko slucham
    chodze na koncerty i gothoteki
+   organizuje koncerty/imprezy
++  udzial w zespole / solowa kariera

WAMPIRY v

--  co to ma wspolnego z gotykiem?
-   nie istnieja
    moze sa a moze ich nie ma
+   interesuje sie wampiryzmem
++  jestem wampirem

ZYCIE z

--  zabije sie dzisiaj
-   zabije sie jutro albo pojutrze
    zabije sie kiedys
+   moze sie zabije
++  cos mi odbilo

UZYWKI u (nie ma chyba co dzielic?)

--  calkowita abstynencja, od uzywek oczywiscie ;)
-   umiarkowane spozycie
    troche tego, a tamtego troche wiecej
+   rzadko jestem trzezwy/a
++  pigula w dlon