Re: Goth parties w wawie?

spiritwalker wrote:
> pewnie, ze istnieje. tylko lokalu nie ma. :)
> trzebaby pogadac z kolesiami od kotlow.

No kurna w zeby chcecie? >;(
A ja to co robie???
No po prostu krew mnie zalala (to powinno byc przyjemne?)
Jedna impreza juz byla i szykuja sie nastepne.
W zasadzie to co miesiac beda.
Pod koniec stycznia electro/industrial w kotlach
a pod koniec lutego lub na poczatku marca gotyk w proximie.
Ta pierwsza nie na pewno ale na 90%.
No a potem dalej w kolko, mam nadzieje.

):F:(

 skandynawskie produkty- ankieta-nagrody- http://www.admiros.com.pl