Re[2]: Gotycki Kod

Vampyr Fanthir napisal:

F> Przeciez Ci odpowiedzialem. Nietoperze Ci oczy wygryzly?

Goth  down,  man.  Ja  reaguje  z opoznieniem - raz dziennie
online.

F> Rzuc pare propozycji, ja doloze swoje i moze jeszcze ktos
F> cos jeszcze no i zlozy sie to w kupe no i tak dalej.

okej.

-------- 1 -----------
Co slucham?
Najwazniejsze beda gatunki gotyckie i z nimi zwiazane - tzn.
takie a propos:

- rock gotycki
- metal gotycki
-  darkwave  - tutaj sie troche zastanawiam. Jedni powiedza,
ze chodzi o Dead Can Dance, drudzy, ze o Suspirie (ja jestem
ten drugi).
- etheral (tutaj Dead Can Dance, Loreena McCenit, etc.)
- new romantic
- ebm
- disco polo gotyckie

Stopnie lubienia:
- nie kojarze
- strasznie nie lubie, wiec mnie o to nie pytaj ;)
- raczej nie
- tak sobie
- lubie
- kocham ;) te muzyke

Jeszcze jakies?

--------- 2 ----------
Udzial w scenie:
- na razie mam tylko GotKod
- slucham
- chodze na koncerty
- organizuje imprezy ;)
- projekt muzyczny jednoosobowy
- czlonek zespolu gotyckiego

--------- 3 ----------
Literatura:
- horror
- powiesc gotycka
- poezja
no, nie wiem, prosze o podpowiedzi

tutaj moze:
- czytam
- pisze

-------- 4 -----------
Mundur:
- nie przywiazuje wagi do ubrania
- glownie czern
- tylko czern
- makijaz
- jestem pierdolniety

moze cos jeszcze tu wymyslicie (ramoneska, plaszcz, etc)

------- 5 ------------
wampiry:
- nie interesuje sie tym
- nie ma wampirow