Re: Odp: cos dla depeszowcow

Pseudo-Vampyr Najtvolker wrote:

> E,  wszystkie  zespoly  sa gotyckie - jedne bardziej, drugie
> mniej... ;)

Taki jeden utwor Aqua (tych od Barbie Girl) jest gotycki.
Ten ze sciezki dzwiekowej do filmu "przypadkowa dziewczyna".
Taki darkwave/electro.

> Powiem  tak:  DM  zapoczatkowali  we  mnie potrzebe noszenia
> czarnych ciuszkow...

U mnie Burzum i inne takie. Wstyd sie przyznawac...

> P.S. My tu sluchamy nie tylko Bahausu - New Romantic czy EBM
> tez.

I gothic-disko i black-metalu i death-industrialu tez.

):F:(

 skandynawskie produkty- ankieta-nagrody- http://www.admiros.com.pl
			   ZAPRASZAMY
skandynawskie kolekcje swetr≤w dla PA╤ i PAN╙W- http://www.admoss.pl