Re[2]: Gotycki Kod

Vampyr Fanthir napisal:

F> Preferencje seksualne? Tam sie pytaja o najdrobniejsze
F> szczegoly...

No,  wlasnie...  :-)  Dlatego  nikomu nie pokaze mojego Goth
Code 98.

F> Skonczylem w zasadzie FAQ listy (i czesciowo grupy) i robie
F> teraz taka glupia ankiete. Czesc z pytan nadawalyby sie
F> na Gotkod. Oczywiscie jestem absolutnie za, ale znajac
F> polska mentalnosc nikt go nie bedzie uzywal ;)

Ja bede uzywal na 100%.

F> BTW ja bym byl za czyms prostym, w stylu np. Geekcode
F> (z plusami i minusami).

Tez wlasnie o tym myslalem.

[Lynch]
F> Nie. A glowe do wycierania widziales. Tak sie pytam bo jakos
F> ten film malo znany i kogo sie zapytam to nie widzial.
F> A najlepszy Lyncha jak dotad.

Widzialem. Fajny. Ale wole "Zagubiona autostrade"
"Headeraser" kojarzy mi sie z "Pornography" the Cure - takie
jakies przytlaczajace... Ale z artystycznego punktu widzenia
(forma, etc.) bardzo OK.

"Autostrada"  jest "madrzejsza" (choc klimat to rzeczywiscie
moze  i  na  "Headeraser"  jest najlepszy). No, i ta sciezka
dzwiekowa z Bowie...

"Headearser"  operuje  emocjami,  "Autostrada" jest bardziej
filozoficzna. Tak sobie cicho mysle... ;)

F> Smacznego.
F> Bylem nawet na koncercie promujacym ta plyte.
F> Smiesznie bylo :)

Tak,  bardzo  zabawne  maja  teksty,  ale  do  Kata i tak im
daleko. :-)))

"Dobrze, ze bory zwierza sa pelne,
pozwala to utrzymac ma druzyne na nogach,
i topory, i tarcze, i miecze ich ciezkie,
a futrzane obuwie nasiakniete
krwawoczerwonym blotem."

"Lasy pomorza" - fragment