Re: ODP: ODP: Kino, Ciag dalszy

Slawomir.Cyra@wor.tvp.com.pl wrote:

> [...]

AFAIR caly merchandise to byl juz po tym jak film sie rozpowszechnil.
Kiedy okazalo sie, ze takie gowno (pod wzgledem produkcyjnym) przynosi
taka kase to zaczeto inwestowac w reklame. Normalnie jest zupelnie
odwrotnie.
W stanach zrobil niesamowita kariere bo zostal nakrecony amatorska
kamera przez amatorow i taki typowy Amerykanin pomyslal, ze tez
tak moze. Dlatego powstalo juz kilkaset(!) filmow robionych dokladnie
tak samo, przez napalonym amerykancow, ktorym przysnilo sie, ze
zrobia cos tak samo dobrego. Niedlugo pojawi sie tez projekt
skupiajacy ten caly amatorski chlam w jedno. Ma to byc taki
"tribute" i przy okazji pastiz oryginalu.
Ale ostatecznie nie stawiam na swoim bo filmu na wlasne oczy
nie widzialem, ani calego balaganu jaki sie wokol niego zrobil.

pzdrwm
):F:(

 skandynawskie produkty- ankieta-nagrody- http://www.admiros.com.pl
			   ZAPRASZAMY