Re: ciesze sie

>No to sie bardzo ciesz ze lista dziala....w koncu..

>cicho cicho...i nagle tyle postow...ciesze sie naprawde

>jedna pytanko.....czy ktos ma....albo sie orientuje..gdzie znalezc..

>zespol o nazwie....."12 rounds"...hmm?

mam zremiksowanego chyba singla "Pleasant Smell" przez m.in. NIN, osobno C. Clousera, Snipera. 8 kawalkow, prawie 40 min. dla mnie dno - przeplacilem 8 funtow i chetnie sie na cos wymienie.
Lukasz Kasper

ICQ: 52063137
honory@polbox.com

Plyty i kasety po rewelacyjnie niskich cenach! Dostawa juz za 5 zl!
Wkrotce pelna oferta jazzu i klasyki! http://www.intralink.com.pl