Odp: FOTN

----- Original Message -----
From: <Slawomir.Cyra@wor.tvp.com.pl>
To: <gotyk@goth.art.pl>
Sent: Monday, December 13, 1999 8:19 AM
Subject: ODP: FOTN

FOTN,

NASTEPNIE
>NEFILIM> NIE WIE JAKI BEDZIE FOTN ALE NEFILIM MA BYC LZEJSZY.

   KRZYSIEK R.

Te kity to ja znam od1998 roku.
Od czasu nagrania Trees98 (tylko co to jest ?) wciąż to samo.
"Ludzie z branży" chyba trochę za dużo popijają i stąd ten chichot.
A tak BTW: znależli już drugiego gitarzystę ?
Bo jako kwartet to ja sobie nie bardzo wyobrażam Fields of the Nephilim.

Adam D