Re: FOTN

Krzysztof Rakowski wrote:

>     ZAPOMNIALBYM, ZSZEDL SIE GARDEN OF DELIGHT BEDZIE NOWA PLYTA I BYC MOZE
> NA WIOSNE W POLSCE>
>    KRZYSIEK R.

Zdrajcy. A co z ta magiczna liczba? Ile to tam bylo 7, 9?
Juz nie wierza w wielkiego cthulhu?

BTW Krzysiu, znaczek ">" nie powienien stac przed Twoja
odpowiedza, tylko przed cytatem. Raz Ci wychodzi raz nie.
To taka dygresja, zeby latwiej sie czytalo.

):F:(

 skandynawskie produkty- ankieta-nagrody- http://www.admiros.com.pl
			   ZAPRASZAMY
skandynawskie kolekcje swetr≤w dla PA╤ i PAN╙W- http://www.admoss.pl