Rasputina

	A wiec. nie moglem sie powstrzymac.  lista powiedzmy ze dziala :>
Nie jest jeszcze przeniesiona na nowy server A z tego moze zniknac w kzdej
chwili. Nie jest to zalezne odemnie.
Ale do rzeczy,. Kiedys z coponiektorymi rozmwialismy o rasputine. Tak mi sie
ostatnio o niej przypomnialo , znalazlem mp3. Potem zaczalem szukac strony. I
tu mi szczena opadla nie dosc ze zeis okazalo ze w Rasputinie gra Polka
"Agnieszka Rybska " (czy jakos tak) to jeszcze oficjalna strona rasputiny sie
znalazla. www.rasputina.com

--
slz