Odp: Nie koniecznie lepszy pomys│

>zfotografowalem, zeskanowalem, z'corel'owalem, niestety nie udalo mi sie
>osiagnac 100% orginalnego rysunku;

>chodzilo mi tylko o pomysl albo idee;
>autor to ja, ot tak sobie rysuje w nastroju  'fin de siecle'  :))

Ty Venedon, no nie badz potworem!!!
Napisalam do Ciebie maila z prosba o kontakt i nic!
A marze wrecz o zrobieniu okladki z Twoim dzielem.
Doszlo do Ciebie czy nie?
Tym razem pisze na wszelki wypadek na grupe. Mam nadzieje, ze szanowni
grupowicze wybacza mi te prywate.  :)))

AnjaO

Zagraj w Internecie - w Brydza, Scrabble, Szachy lub Warcaby!
Nowy serwer gier online zaprasza - http://games.polbox.pl/