Czesc + co dalej

No wlasciwie to jestem na tej liscie juz od dawna, ale jakos nie pisalem
na niej  nic, tak sobie czytam. :)
Wec w ramach przywitania mowie wszystkim czytajacym: HEJA wampires.

NO i czytajac o przeniesieniu tej mroczno-klimatycznej  gotyckiej listy do
usenetu  "lza sie w oczku  kreci" (mi przynajmniej).
Ale... jak juz to zostalo zauwazone nic nie jest czarne lub biale .

Mam pytanie do grupowiczow: Lista przestanie istniec  jak sie zrobi z niej
grupe na usenecie  czy tez bedzie dzialalla niezaleznie?

pozdrowionka sender