Re[2]: Pomocy

Vampyr Sylwester Zelazko napisal:
SZ> z tego co podal najtvolk to juz jest zalozona ta grupa.

Wcale z tego nie wynika. Ale powiem krotko: ja wyslalem, moj
brat  wyslal  i  moj  kolega wyslal - wszyscy trzej z mojego
kompa.

Glos wysylamy na ades: voting@usenet.pl

Oto tresc:

<CFV-GOTYK>

Glosuje ZA utworzeniem grupy pl.rec.muzyka.gotyk

Imie i nazwisko: xxxxxx yyyyyyy

-------ta linia nie jest juz trescia glosu-------------

W  miejsce  xxxxx yyyyyy wstawiamy rzecz jasna wlasne imie i
nazwisko.
Po  wyslaniu  listu powinna przyjsc odpowiedz potwierdzajaca
przyjecie  glosu  albo  informujaca  o nieprawidlowosciach w
formie   listu-glosu.  Polskie  litery,  jesli  ktos  chce,
ISO-8859-2, plain text (zwykly tekst) bez htmla.

Oprocz  glosowania  nad nasza grupa jest jeszcze sporo (!!!)
innych np.
pl.rec.sztuka
pl.rec.humor.kabaret