Re: Wampiry w TV

Vampyr Piotr Ignasiak napisal:

PI> Dzisiaj kolo 17. na Discovery-Civilisation byl zajebisty
PI> film  o wampirach. Bylo o Vlad'zie Tempes'ie (~Dracula),
PI> o Elzbiecie Batory i pare innych fajnych rzeczy...

Nie widzialem teraz, ale kiedys na zwyklym Discovery. I, jak
wiekszosc  dokumentow  prezentowanych na kanalach Discovery,
nie   byl   porywajacy   imho.   Taki  smieszny  teledysk  w
amerykanskim  stylu.  Prosto, smiesznie i glupawo - ale taka
juz jest specyfika Discovery.

Aha,  dokument  o  Beli  mam nagrany na wideo. Wiec jak ktos
bedzie  przefruwal  przez Lodz, to sluze - jednak porywajacy
rowniez nie jest. No, coz...