komiks

gothare Petrus napisal:

> p.s  - a co wy na to , zeby napisac jakis wspolny scenariusz do
wampirystycznego
> polskiego komiksu , dac go potem komus do narysowania i bum cos by po nas
> pozostalo na rynku. eee !
>
> Niech ktos zacznie watek - a potem kazdy z nas cos dorzuci i samo juz
pojdzie -
> a jak by bylo tego duzo , to moze i jakas knizke z tego dalo by sie
zmatowac .
> hm tylko kto zacznie ??

okiej

pogadajmy najpierw o glownym bohaterze... a moze bylaby to bohaterka?
dziewczyna, lat powiedzmy na oko - 25. krotko obciete czarne wlosy (tuz za
uszami). szczupla... ubrana w krotki czarny plaszcz i obcisle spodnie, tez
czarne spiete pasem ze srebrna klamra.. nie powinna miec zbyt
wyeksponowanego seksapilu ;)= choc nie znaczy, ze niebylo by jakichs
scen....

tak tylko glosno mysle

moze by sie nazywala vega? miala zielone oczy.... moze rzecz dziala by sie w
polsce, naprzyklad w warszawie, krakowie itp.... w ostatnich latach?
wskazywaly by na to budynki, nazwy ulic, ale nie wydarzenia polityczne...

no to dalej

kim by ta dziewczyna byla przed przemiana? moze studentka... czego? nie
wiem, ale uniwersytet bylby ladnym tlem... romanistyki? czym by sie
interesowala? moze okultyzmem, magia... trafilaby na jakis slad, ktory
okazalby sie az zbyt realny. jakas sekta? a moze pojedynczy czlowiek?
poganka? satanistka? ale nie bylaby zla do perwersji, moze tylko troche
okrutna, inna... skomplikowana, pociagajaca, trudna, moze artystka? peotka.
zawsze sama.

co sadzicie?

kto ja moglby przemienic? moze przystojny mezczyzna, z wygladu ok. 30 lat. w
dlugim prochowcu, elegancki, dekadent, moze got? jak? moze podczas upojnej
nocy? uwodzi ja, okrada z uczucia, podle wykorzystuje... potem odchodzi w
sina dal zostawiajac samej sobie... moze o tym dowiemy sie z retrospekcji?

lukaru(z)