Re: the ukrainians bylo: zagadka

Vampyr Janusz Zielinski napisal:
[...]
JZ> http://www.terra.art.pl/koka/koka.html
[...]
JZ> bo plyty z wytworni Koka sa tak tanie, a wykonawcy
JZ> tak biedni, ze nie wypada ich piracic.

Jak  bys  mial  tyle  kasy  co  ja,  to  bys nie wspominal o
piraceniu. :-)

Zreszta  w  tym wypadku, trudno mowic o piraceniu, bo to juz
jest  chyba  sztuka  - nie produkcja. Jak dla mnie to sztuka
dla sztuki - nie dla kasy.
Do  tej  pory nie rozmawialismy na liscie o takich folkowych
bandach  -  a  szkoda.  Ja np. lubie rowniez Hednigarne (nie
wiem  czy  dobrze  napisalem)  i  takie  podobne  klimaty do
Ukrainians - tzn. po ludowemu, ale z gitarowym wykopem; zeby
mozna bylo sobie poskakac. ;)

A slyszal ktos moze Ksiezyc?

Ja  tak mysle, ze Ksiezyc i Robi, to by rozwalili caly swiat
(tzw. gotycki czy tzw. klimaciarsko-sekciarski ;) ), ale nie
rozwala, bo ich wlasciwie nie ma...