Odp: Thule (uwagi co do Castle Party)

>znam Tiul z mazur. czy jakos tak. moze to oni ? :)

raczej thule. jest ich chyba 5. przewodzi im niejaki marian.
znacie go moze z wystepu w "zostan gwiazda" w tvn.
nie wiem czy kiedykolwiek grali w grodzcu. za to wystapili
w pazdzierniku w w-wie na zlocie (obok lorien). gdzies mi sie
zapodziala lista utworow z tego wystepu - w kazdym razie
byly to covery cure i cos ze 3 wlasne numery po polsku
(w kazdym z nich slyszelismy jednak z kumplem jakis
pierwowzor cure).
zapowiadaja utworzenie swojej wlasnej strony.
teraz jest cos na www.thule.w.pl (nie ogladalem, bo za dlugo
sie ladowala).
jeszcze na pewno o nich uslyszycie. (polecam organizatorom!).

mam nadzieje, ze nie wszyscy jeszcze to wiedzieli.
a nawet jesli to przynajmniej jednej osobie odpowiedzialem
na pytanie kim jest marian. ;)

bywajcie
mariusz