Odp: Nie koniecznie lepszy pomys│

>Sorki za zajmowanie miejsca w skrzynce ale rysunek w zalaczniku to pierwsze
>co mi przyszlo do glowy na Twoje pytanie.

>i  tak patrzΩ na Wasz▒ muzykΩ, tak mi sie kojarzy, st▒d ten rysunek i rada
>┐eby w tytule znalaz│o sie raczej cos w stylu "fin de sicle" , choµ nie mam
>pojΩcia co to mo┐e znaczyµ :))))))))))

O rany!!! Super ten rysunek!!!
Ale skad go masz???
Bo nie moge przeciez zlamac czyis praw autorskich!

Odpowiedz szybko!!!

Fin de siecle to po francusku jest "koniec wieku". Tak sie nazywala epoka
pod koniec 19wieku w sztuce. I w kulturze. Zdolowana i natchniona.

Pozdrawiam.  AnjaO

Odpisz szybko koniecznie w sprawie autora rysunku. Prosze!

Zagraj w Internecie - w Brydza, Scrabble, Szachy lub Warcaby!
Nowy serwer gier online zaprasza - http://games.polbox.pl/