wampiry

file:///D|/Shadow/wampiry.html
Title: wampiry
                   Ostatnio (jestem "s³uchaczem" grupy dyskusyjnej od niedawna) w centrum tematów poruszanych s¹ wampiry. Stworzenia i owszem ciekawe. Po pierwsze nasuwa mi siê ciekawy wniosek nasielnia tego zjawiska
w obecnym czasie ( nie wiem czy wi¹¿e siê to z maj¹cym miejsce niedawno zaæmieniem S³oñca). Po drugie temat ten jest jak ogólnie wiadomo silnie poruszany w twórczosci XIII Stoleti.W zwi¹zku z tym poszukujê osób, które maj¹ jakies ca³kowite ...albo chocia¿ szcz¹tkowe t³umaczenia textów tej grupy (ewentualnie jakies linki).