Re: CP 2000

On Wed, 10 November 1999 at 17:06:44 +0100, W@ldek wrote:
> Nie znam ich blizej, ale zawsze kojarza mi sie z satanistycznym metalem.
> Satanisci w wampirzym gronie ? Mieszanka co-nieco wybuchowa.
> A poza tym wszystko ekstra - szczegolnie LACRIMOSA.
1. zdziwilbym sie jakby kat zagral a to ze ze wzgledu ze zginal calkiem niedawno
jeden z czlonkow kapeli.
2. gdyby nie doszlo do tego wypadku to wcale bym sie nie zdziwil jakby kat zagral
w na castle party. widac organizatorzy tez mieli oczy otwarte i widzieli
jaka publicznosc przyjezdza. Kupa true satanow, co drugi w koszulce
credle of filith albo innym emperorze.

--
slz