Odp: Under preSSure

----- Original Message -----
From: Alembik <Katherine@zec.wroc.pl

> ---- no to moze vy-stepna ?
> Jesli sie nie u-godzim Panie, to bedziesz zmuszony toczyc sie sam chyba
> ze vspomoze Cie v tym procederze Zdobyvca - Czerv !

Utoczę Cię CatHerine podług mojego widzimisię.
Sarkać mi tu białogłowa nie będziesz.
Czyniąc opory rozkoszy nie zaznasz. Chyba, że li czerpiesz
z przemocy radość jakowąś.

> ---- to chyba nie zaskoku trzeba tylko podcisnienia, ney ?

Nad KobiEto, nad !
Nadciśnienia u ofiary a dobrego ssania u Vampajera.
I zaskoku też. Co by żrenice strachem rozszerzone podniety dostarczyły.

> ---- trzeba bylo tyle Lizolu nie pic.

Cóż uczynić gdy łakomstwo nieposkromione, a na bezkrwiu
każdy płyn krwią się jawi ?

> ^ChemiCallGrlll^ - KemiKalGull ?

Not Alive Nor the Dead
Adam D