Aniolki - the final battle, bylo: KREVA !

Ja wcale nie zartowalem z tymi aniolkami. Sam ma takiego jednego na moim s
ajcie i jestem z tego dumny. Tak, uwielbiam aniolki i nie boje sie do tego
przyznac. 3xTAK! dla aniolkow! Aniolki forever! Aniolek w kazdym polskim d
omu!

Fakt, ze aniolki sa bardziej barokowe, niz gotyckie, ale i tak sa cool :op
I nie straszne mi, ze mam przeciwko sobie 50 wampirow, no moze 49... Anja,
no powiedz, ze Ty tez je lubisz!

SlavusCo - the Seven Angel of Death

PS. Przepraszam, z wiekiem robie sie coraz bardziej infantylny.