poza watek

----- Original Message -----
From: Najtvolker <mpoloz@krysia.uni.lodz.pl>
To: <gotyk@goth.art.pl>
Sent: Wednesday, November 03, 1999 6:51 PM
Subject: Re: Odp: Odp: Odp: Re[4]: Infantylne filmy

> Myslalem, ze sie znacie... Skoro ja polecasz...

Jakbym Ci polecal kluchy ze smalcem w barze na dworcu to tylko z
ciekawosci czy rzucisz od razu pawia czy pozniej.
Nie tam zebym sam probowal : ))

> No, co Ty? Ja takich filmow nie ogladam.

Ja tez nie. Ale kiedys widzialem dwa takie i zalapalem klimat.
Potem "ludzie mowili", ze to taka stylistyka byla.
W sumie nie dziwi fakt ze Jaruzelski chcial z Brezniewem zrobic porzadek
z tym zepsuciem i zaprowadzic na zachodzie proletariacka moralnosc.

> To widze, ze nie wymylsone na poczekaniu...

No !

> Adamie, zmien prosze te Odp na Re, bo u mnie ciagle wypadasz
> poza watek.

Adam D