Odp: Odp: Re[4]: Infantylne filmy

----- Original Message -----
From: Najtvolker <mpoloz@krysia.uni.lodz.pl>
To: <gotyk@goth.art.pl>
Sent: Saturday, October 30, 1999 10:51 PM
Subject: Re: Odp: Re[4]: Infantylne filmy

> To ja, dla odmiany, obsadzę ją jako brzydką wampirzycę, żeby
> się nie zdegenerowała.

To moze od razu Maryle Rodowicz. Taniej wyjdzie.

> A  ja  będę  pięknym wampirem. Ona się zakocha, ale mnie się
> nie  będzie  podobać. Wtedy z rozpaczy założy zespół grający
> gotyk, tak jak to zrobił Stalowy Piotruś.

Mowy nie ma ! W moim filmie to juz ona jest we mnie zakochana.
A ja nie mam nic na przeciwko i zyjemy dlugo i szczesliwie.
Latamy sobie i kasamy. I ogladamy zachod slonca w Pobierowie.

> Adamie,  a  Ty  kim  chcesz  być  w  moim filmie? Może kłami
> Fajferówny?

Ja w Twoim filmie to chce sie z Fajferowa ganiac. Raz ona bedzie moja
ofiara,
potem wstanie i bedzie gonic mnie i ja bede jej ofiara. I tak w kolko.
Film pelnometrazowy. Moze nawet nie miec fabuly.
Tak poprostu bedziemy sie kasac. Wiesz - 'pokasali go i uciekl'.

Rezyser
Adam D