Re[4]: quiz

Got wojciech rolecki napisal:
> [...]
wr> a co z bielizna?
Jak to? Nie uzywam. Tylko czarnizna.

wr> kobiety z broda i tzw. supersamice, takze?
Pod warunkiem, ze maja czarna brode.

wr> nie wiem co autor mial na mysli, ale kiedys takie c. juz widzialem. :)
Z bliska? I zyjesz?

wr> co uni grajo?
np.  to:  I'm taking a ride with my best friend/I hope he never
lets me down again