Nagrywanie CD

----- Original Message -----
From: Alkor <mbalkor@polbox.com>
To: <gotyk@goth.art.pl>
Sent: Saturday, October 23, 1999 10:24 PM
Subject: Odp: fields UWAGA !

> [...]
1988
> i Visionary Heads z 1990 oraz Revelations - zbi≤r 6 teledysk≤w , w tym
jeden
> koncertowy + Electronic Press Kit (fragmenty tego, co wy┐ej przerywane
> wynurzeniami McCoya). Razem ok. 3 godzin. Jako╢µ ╢rednio dobra tzn. obraz
> niez│y, bez przeskok≤w, czy znikania kolor≤w, natomiast d╝wiΩk "nieco"
> st│umiony i lekko bucz▒cy ale bez zak│≤ce±, czy "p│ywania". Z tego, co
> pamiΩtam jest to druga kopia.
>     Poza Fieldsami mam jeszcze Sisters≤w Wake - koncert z Royal Albert
Hall
> i Shot Rev 2.0 - teledyski oraz Bauhausu Archive i Shadow Of Light.
> Wszystkie 4  to polskie orygina│y.
>             Gric
>                     Alkor

Tych ostatnich to raczej bym nie ruszal bo sie ktos moglby przyp..... .
Ale te pierwsze to z czystym sumieniem.
Sluchaj wogole to Revelation (rewelacja !!!).

Ja jestem gotow do akcji. Mysle ze najtrudniejsze jest za nami.
Mamy material. Druga kopia to niezle.
Ja moge to zgrac do .mpg , a Sylwester przewala  na CD.

Pytanie jest do ciebie Alkor.
Wchodzisz ?
Alkor bo od ciebie duzo zalezy.

Mam jeszcze the Cure Live in Orange (oryginal) i the Cult Live at the Lyceum
(ale masakra - dzwiek i obraz).

Adam D