Infantylne filmy

Got Sylwester Zelazko napisal:
SZ> Masz odzielna polke z infaltynymi filmami ?

Nie. Wszystko mam na jednej polce.
Jest   infantylny,  ale  fajny  (tzn.  jak  na  amerykanska
produkcje of coz).

W  sumie  tez  bym  wolal  miec  w  mpg,  bo mi sie ostatnio
magnetowid  niemal  calkiem  juz  zepsul.  No,  jest jeszcze
dzwiek.

SZ> e. czy ja mowilem o drugiej ? do drugiej sie nie przyznaje.

Tak tylko chcialem odwrocic Twoja uwage.

SZ> tak samo do serialu sie nie przyznaje.

Serialu na szczescie nie widzialem.

A ponoc szykowana jest czesc III filmu.

A  co  do  infantylnych  filmow  to  Batman  tez jest fajny.
Ostatnio  widzialem  w  tv,  chyba  "Powrot Batmana" (cz.2).
Podobal mi sie. Bardziej niz cz.1 z Kim.