s/m - trzeba zmieniac te watki

Got wojciech rolecki napisal:

wr> nie bardzo, panie kolego...
wr> chodzilo raczej o pewne upodobania, ktore sie nazywaja podobnie
wr> do nazwisk dwoch panow [de sade i masoch].

Popatrz,  popatrz...  ze  tez  od  razu  mi  to do glowy nie
przyszlo. Nie mam takich upodoban. Za to inne mam.

wr> ta. ale tylko ten kawalek. :(

W  sumie  tylko  ten mi sie tak szczegolnie podobal. Bo jest
taki gothyckhi. ;)
Gdzie go mozna zassac?

wr> z ktorego okresu tworczosci to?

Zebym to ja wiedzial.