AW: Odp: fields UWAGA !+mpg

-----Ursprⁿngliche Nachricht-----
Von: gotyk-owner@goth.art.pl [mailto:gotyk-owner@goth.art.pl]Im Auftrag
von wojciech rolecki
Gesendet: Sonntag, 24. Oktober 1999 18:41
An: gotyk@goth.art.pl
Betreff: Re: Odp: fields UWAGA !

On Sun, Oct 24, 1999 at 06:30:23PM +0200, Sosin2 wrote:

> adres Hm to zalezy gdzie ktos mieszka , ja przebywam na wielkim slasku
> czasami w krakowie
>  jak ku polsce sie wybieram jerzeli ktos tu mieszka to moge tal dostarczyc
> jerzeli dalej..poczta tez idzie

warszawa.
ile kosztuje wyslanie plytki ? ile bys sobie policzyl za
wysmazenie plytki z taka ladna zawartoscia?

nic ja wysle ku polsce a "wy" .rozprowadzacie miedzy soba dalej... ;-)
jak wy cos stworzycie to podeslecie mi.. do kogos w PL

wlasnie  zaladowalem cos do mpg xing ..crack tez..
potem zobaczymy co z tego bedzie

uszanowania

          -sosin-

      sosin@gmx.de