AW: Odp: fields UWAGA !

-----Ursprⁿngliche Nachricht-----
Von: gotyk-owner@goth.art.pl [mailto:gotyk-owner@goth.art.pl]Im Auftrag
von wojciech rolecki
Gesendet: Sonntag, 24. Oktober 1999 18:10
An: gotyk@goth.art.pl
Betreff: Re: Odp: fields UWAGA !

On Sun, Oct 24, 1999 at 05:58:36PM +0200, Sosin2 wrote:

> mam dead can dance koncert jakosc cacy
> deine lakain i cos jeszcze jak glebiej poszukam
> film BARAKA tez ok
> problem to to ze w PL 2-3 razy w roku jestem  ale chyba grudzien znowu ?
> wiec moge komus podeslac kasety albo sam cd tworzyc? jak ktos mi adres
> poda...
> to moge podeslac ;-) mp3 tez dalo by sie zrobic ;-)

adres snailmail'owy czy zwykly? ;)

> wlasnie mam nowe cd Lame immortelle i switchblade symphony

> co potrzeba do przezucania na CD i jaki format (po windows) ? nigdy sie
nie
> bawile ale zdolny jestem ;-))

video najlepiej w .mpg, muzyka w .mp3 oczywiscie.

np: sopor aeternus 'dead lovers sarabande'

--
skelektr0naze@funeral.nation

adres Hm to zalezy gdzie ktos mieszka , ja przebywam na wielkim slasku
czasami w krakowie
 jak ku polsce sie wybieram jerzeli ktos tu mieszka to moge tal dostarczyc
jerzeli dalej..poczta tez idzie
mam nagrywarke wiec to niewielki problem ;-))
mp3 znam sie z tym drugim poszukam ;-) , teoretycznie mam wszystko do
tego...

          -sosin-

      sosin@gmx.de
     http://www.sosin.de