Re: jeszcze co do the crow

Sylwester Zelazko wrote:

> jeszcze co do the crow to chcialem rzec ze komiks jest zajebisty.
> Zanabylem kiedys oryginal i nie zaluje. Ciekaw jestem jak wyglada
> komiks odcinkowy bo tez taki wyszedl.

Rowniez niezly. Mam dwa numery (tzn. moi kumple maja, i ja,
tylko nie pamietam kto co kupowal, bo jeszcze byly komiksy z
Wywiadu z Wampirem). Tylko krotkie, po kilkanascie stron maja.
W Krakowie jest gielda komiksow co tydzien, tam mozna takie
kupic. I to jest w miare nowa seria - z tego albo poprzedniego
roku.

):F:(

SKorzyStaj z WiELKiEj PrOmOcji !!!  NiE waHaj siE !!!
        ZaloZ NajTaNiej SwOj wlASnY SeRweR, doMenE, sKLeP ...
                http://www.virgo.com.pl