Odp: fields UWAGA !

>Najpierw trza by ustalic ile materialu jest.
>Tak zeby na conajmniej jeden CD bylo.
>No i przedewszystkim jakosc.
>Moj Moonchild byl ze trzy razy przegrywany i zaklocenia
>sa znaczne.
>NIech kazdy kto chce partycypowac napisze co ma i jakiej
>+- jakosci.
>
>Adam D

oki, oto rezultaty poszukiwa±: dwa koncerty - Forever Remains wydany w 1988
i Visionary Heads z 1990 oraz Revelations - zbi≤r 6 teledysk≤w , w tym jeden
koncertowy + Electronic Press Kit (fragmenty tego, co wy┐ej przerywane
wynurzeniami McCoya). Razem ok. 3 godzin. Jako╢µ ╢rednio dobra tzn. obraz
niez│y, bez przeskok≤w, czy znikania kolor≤w, natomiast d╝wiΩk "nieco"
st│umiony i lekko bucz▒cy ale bez zak│≤ce±, czy "p│ywania". Z tego, co
pamiΩtam jest to druga kopia.
    Poza Fieldsami mam jeszcze Sisters≤w Wake - koncert z Royal Albert Hall
i Shot Rev 2.0 - teledyski oraz Bauhausu Archive i Shadow Of Light.
Wszystkie 4  to polskie orygina│y.
            Gric
                    Alkor