Re[10]: 13 Candles - Rasputina

Got wojciech rolecki napisal:

> [...]

wr> jestes s/m?

Jesli dobrze odgadlem intencje Twojego pytania to s(ingle).

wr> 'every day is like sunday' - poczatek - IHHHHAaaaaaaaaaa.

No, tak. Jakies podobienstwo istnieje.

wr> np: billy idol 'white wedding' :)

Lubie to. Masz w mp3?

NP:Einsturzende Neubauten "Rausch - Die Interimlibenden"

NP:  Cobalt  60  -  "T.O.A.M.A.M."  - kawalek-mistrz. Refren
ciagle  za  mna  chodzi.  Cos  jak:  "...we are the monter's
enemy..."