Re: Re[2]: najtvolk site.

On Thu, 21 October 1999 at 23:14:25 +0200, Najtvolker wrote:
> Nie, bo Ty.
ja Niebo ? e. niebieski jeszcze nie jestem.

> Jak  to?  Przeciez  prawdziwy Got nigdy sie nie usmiecha. Co
> najwyzej lypie okiem zawadiacko.
a kto powiedzial zem prawdziwy ? wkrecilem sie na liste
dla true gotow po znajomosci :P

> No,  nie.  Rozwalasz  mnie.  To  pewnie  'Dybuka'  tez  nie
> kojarzysz?
nie odpowiem na to pytanie bo nie chce odpowiadac potem
za Twoj zgon.

> To by bylo cos.
co do wypozyczalni to muze sie w koncu gdzies zapisac.
szczegolnie ze wczoraj sobie zafundowalem komputer z dvd
to moze jakies fajne filmy se na nim poogladam. :)

np: waltari - a forest - cover wiadomo czyjego kawalka.

--
slz