Re: fields UWAGA !

----- Original Message -----
From: piotr zagorski <piotr.zagorski@emimusic.com>
To: <gotyk@goth.art.pl>; <amneai@polbox.com>
Sent: Thursday, October 21, 1999 10:32 AM
Subject: fields

>      Cholerka , ja mam w domciu jakis koncert Fieldsow  ( nie pamietam
>      nazwy  ale napewno juz po wydaniu  Elizium ), nagrany baaaaaaaaaardzo
>      dawno temu , i niestety w baaaaaaardzo kipskiej jakosci , jak
>      poszperam w domowym archiwum to pewnie tez znajde teledyski , ktore
>      tez udalo mi sie przegrac w dawnych czasach od znajomych - poszukam ,
>      przejze i opowiem w jakim sa stanie
>
>      Peter

Poszukajcie wszyscy.
Jakby byly dobre wyjsciowki to ja sie podejmuje zrobienia z nich
MPEGow. Mam odpowiednia karte i wychodzi niezle.
Musialby tylko ktos kooperowac w nagraniu tego na CD i moglibysmy
to wsrod zainteresowanych z listy rozprowadzic po kosztach nosnika.

W koncu macierzysty wydawca ma nas w dupie.

Adam D