Re[6]: 13 Candles - Rasputina

Got wojciech rolecki napisal:
>> Tego MM.
wr> nie wiedzialem, ze prawdziwi goci nie lubia mm.

To nie znasz VI przykazania prawdziwego gota?
"VI. Nie bedziesz lubial MM ani zadnej rzeczy,
ktora jego jest."

wr> zrob ping 212.106.0.56. jak ci przyjdzie odpowiedz, tzn. ze ten sam.

Jednak nie ten sam.

wr> ze dwa kawalki mam.
wr> a ty pisales, ze gdzies wystawisz.

No, i to jest fakt, ale po zamknieciu sesji. Poki co...
Najprawdopodobniej na: gryf.szczecin.mtl.pl,
bo sie juz Adama pytalem.

Wolisz mp3 czy VQF?
Na razie mam w mp3, ale kiepska jakosc jest.
Bede jeszcze raz dampowac i przerabiac na vqfy.
Vqfy znacznie mniej zajmuja.

NP: Armageddon Dildos "Everyday is like Sunday"
I nie zadne ts. Ts to zadne jest. Nie to jest ts.
Ts to nie jest. Jest to nie ts. Bo ts do tej pory
nie zarzadzil nam glosowania. Niedlugo chyba
bedziemy rocznice obchodzic... What a shame.
Shame on him.