Re: 13 Candles - Rasputina

On Mon, 18 October 1999 at 10:11:11 +0200, Slawomir.Cyra@wor.tvp.com.pl wrote:
> 13 Candles w mp3 moge zrobic w kazdej chwili.
> Niestety zli ludzie od komputerow w firmie powiedzieli ftp zdecydowane nie
> i moge jedynie zaoferowac wypalony cdr.
hmmm to jak cdr ma byc to albo cos jeszcze bys tam dogral albo juz wole
cd-audio. my juz tu sie tym podzielimy :)
Ale co ci zli ludzie powiedzieli ze nie mozesz zrobi serwa ftp czy
ze nie mozesz wyslac tego ftepem gdzies ? bo sajta na ktorego bedzie
mozna wrzucac to moge postawic.

> A nad Rasputina pracuje - tytul plyty Thanks for the Ether.
o kurde o kurde.!!! jestes mistrzem :)

> Byc moze pojawi sie u mnie w formie mp3.
oby tak bylo :))))))0

--
slz