Re: Closterkeller

>  Jak to jest, ze o koncercie Clostera [w PRIII] dowiaduje z
>  Usenetu, a nie z naszej listy? Hm? I w ogole post factum.

Dokladnie,... wracam z zajec (studia zaoczne)
a dziewucha mi mowi ze wlasnie sie kosnczyl closterkeller w PR 3
8-<<< i znow nie slyszalem zegramistrz swiatla pur.... 8-<<

ma to ktos w RA/MP3 ? w czym kolwiek ? nawet WAV moze byc 8-)

--
"Lecz wiedzcie, że wszyscy jesteśmy zgodni, cokolwiek mówimy."
PGP-key http://www.szczecin.mtl.pl/~awo/awo-asc.pgp