Re[4]: just walk on it

Got wojciech rolecki napisal:
> [...]
wr> mam, ale na innej plaszczyznie.
Taaa?  Ha,  ha,  ha!  O,o! 8-0 Arghhh  ghhh  ahhhd fdsazzz...
Juz wierze! Daruj! :,|

wr> nie baudzo.
Ale tak troche, co?

wr> nie znam.
Dokladnie  nie  pamietam,  ale  to bylo chyba o tym, jak sie
Kayak  zakochal  i  cos  tam mu nie wyszlo. Albo moze dostal
krost  na  jezyku...?  Albo ze moze wszyscy dostali krost na
jezyku... Albo ze krosty sa na jezykach. A! Juz wiem! Ona to
spiewala w roznych jezykach!

To wiesz co, to moze jednak zdecyduje sie na tego Krawczyka.
Duzo pali? Z reszta niewazne, i tak nie mam prawa jazdy.

---
   Prawdziwy Bajabongowiec nie wstydzi sie swoich jezykow!