Re[10]: Nowe Horyzonty

Got wojciech rolecki napisal:

wr> On Sat, Oct 09, 1999 at 11:26:50AM +0200, Najtvolker wrote:

> [...]
wr> he he he.
To  nie  wiem,  Sylwester  Z.  Ci sciagnal? [o,cholera - ale
zabrzmialo]

A  tak  a  propos  postu,  ktory  u  mnie  jest  pozniej, to
Aramgedon  Dildos  nie  jest takie zle. No, mnie sie jeszcze
np.  Trumpets  and Drums podobalo. Znam stare nagrania, a te
chyba sa nowe?

wr> oddawaj can'a!
Can rulez!!! can can can can can can can can can can can

wr> tera slucham, nie?: covenant 'figurehead'
Convenant ist gut.
Z EBM i tak najbardziej lubie Wumpscut.