Re[10]: Nowe Horyzonty

Got Adam D napisal:

AD> Jakich zdjec ? Znowu cos mnie ominelo ?
AD> Znam tylko lyse zdjecie Szams.

A widzisz.

AD> Ty jestes bajobongowcem.
AD> Tez bym chetnie posmigal merolem z taka laska za kierownica.
AD> W bialym garniturku. Laska bym tez powymachiwal.

O, cholera!

AD> I poganial Arabow.

O, cholera! (...i bys wymachiwal?)

AD> To jest ten Wschod, ktory kocham.
AD> Kolonialna potega !
AD> Tak w ogole to mam taki zatost, takie okulary. Wlosy moglbym uhodowac.

A  ja  od Swiat Walpurgi nie nosze. No i okularow takich nie
mam, a zawsze mi sie podobaly, bo we Front 242 takie mieli.
Ale  mam  takie z teledysku "Walk Away", ale ich nie uzywam,
bo mi brat powiedzial, ze takich uzywaja kierowcy tirow. ;)

AD> Tylko laski i garnituru nie mam.

No comments.

AD> Moze ?
AD> Zglaszasz sie na dawce ?