Re[6]: Nowe Horyzonty

Adam D napisal:
AD> Lzesz. Marius Vanx pochodzi z Piotrkowa Tr.
Co  z  Ciebie za goth, skoro nie znasz podstaw? Various Manx
jest  z  Lodzi.  Z  Piotrkowa  byla  ta  dziewczyna,  Anita
Lipnicka. (Z kim ja dyskutuje?)

AD> A o Uniwers nikt inny tylko Ty pisales ze z Lodzi.
W  Lodzi  nie  ma  ani  jednego  zespolu  Disco  Polo! Tylko
Bajabonga.  Z reszta, nie ma co dyskutowac nt. faktow. I tak
dobre klamstwo zwyciezy.

AD> Jest. Ciagle siedze.
AD> Jeszcze twenty fajf zostalo.
AD> Ale bede apelowac !
Ty  filmofilu!  Lotos  tak Cie pozarl, ze nie mozesz juz nic
napisac. :-)))

AD> Jkiekolwiek. Moga byc te na... no wiesz.
Na twarzy? Nie nosze zarostu, bo jestem prawdziwym gotem!

AD> Duzo chlac.
O,  to  podstawa.  Jak  zwykle  z  reszta. Jak mowi to stare
przyslowie?
'Bez Eldricia nie ma picia!'

AD> Ni ma letko.
Oj,  fakt.  Rzuc  teraz  jakies  GZ, bo sie w koncu na Lotos
przezuce!