Re: industrial party

Fanthir napisaƂ:

F> Nigdy nie lubilem rammsteina. Po tej imprezie moj stosunek
F> do tego zespolu troche sie zmienil. Jak ktos kiedys pusci
F> mi gdzies to gowno, obiecuje, ze zabije.

A  mnie  sie  podobaly  te  kawalki  co  byly na 'Zagubionej
autostradzie'.

BTW:  kiedys  sluchalem  Manhattanu  (takie  lodzie,  teraz
strasznie  komercyjne  radio)  i  Bisiorek zadal pytanie nt.
Ramsteina: "Jaka oni wlasciwie muze graja?".
Jedna  panienka powiedziala (przez telefon) ze gotyk. "... i
te anielskie chory". A inny, ze kiedys to sie nazywalo EBM.

OFF: w koncu zaliczylem cwiczenia.

Pozdrawiam,
 Najtvolker
 http://www.free.com.pl/najtvolk