Odp: "Johny"- reakcja żywiołowa

> A w zęby chcesz???
> "Johny" to najpiekniejszy i najbardziej wzruszajacy utwor o smierci jaki
> powstal! I jak nie masz dosyc wrazliwosci to wynocha z listy "gotyk" na
> liste "punk" albo tam inne satanisci!!!
> Kurka! Zadnego szacunku dla umierania!!!
> Jestem za tym, zeby skladanka Nowe Horyzonty skladala sie z 10ciu
"Johnych"
> pod rząd!
>
> AO

SORRKI  :-(((( - juz wiecej nie bede szkalal tej swietosci, nie napisze juz
nigdy wiecej o nich zlego slowa - obiecuje !!!

> I od Disco Polo tez sie odczep jak nie masz wrazliwosci na sztuke!!!!

Jak mawia Linda "Sztuka jest sztuka".

Pozdrowionka
Waldek
Universe Goth Disco Polo Records

--
MASZ ZUZYTY TONER LUB CARTDRIGE ? ODKUPIMY GO OD CIEBIE !
Wiecej informacji znajdziesz na http://www.intermind.com.pl/card.asp