Odp: industrial party

>Taka mala notka.
>Zeby szanowni listowicze zobaczyli jak wyglada kewl impreza.

>Ubolewam. Poddaje sie. Tak rowniez ma wygladac Gothic Party?
>W przyszlym tygodniu przedstawie ultimatum: albo podaruja
>sobie ta zenade, albo ja rezygnuje.

>):F:(

Wlasciwie to mimo wczesniejszych zamierzen litosciwie nie odpowiem jednak na
tego posta. Czytanie naszej listy spowodowalo u mnie nagly odmienny stan
swiadomosci i sfazowalo mnie w jedna strone.
Nie potrafie napisac juz nic innego niz w klimacie mioch poprzednich listow.
Ale ilosc i jakosc pomyslow jakie mi przyszly w odpowiedzi na post Fanthira
to nawet mnie przerazila...
Chyba musze wyjechac gdzies do wod. Albo win...
Byle nie piw, bo nienawidze...

AO