Re: Re[2]: Nowe Horyzonty

----- Original Message -----
From: Najtvolker <mpoloz@krysia.uni.lodz.pl>
To: <gotyk@goth.art.pl>
Sent: Saturday, October 02, 1999 5:45 PM
Subject: Re[2]: Nowe Horyzonty

> A ja nie widzialem. ^$%$*&$#%
> 8-o
> Nie zartuj sobie, bo artysta z Lodzi jest!

Ty chyba manie wielkosci masz. Mec z Lodzi. Uniwers z Lodzi. Ty z Lodzi.
Co jest jeszcze z Lodzi ?

> A  ja,  jak  dorosne,  to zostane discopolowcem. I wszystkie
> dziewczyny z teledyskow beda moje!!!

Ale to jeszcze trzeba troche w pudle posiedziec.
Zeby nabrac oglady i takiego grypsiarskiego rymowania.
A potem gdzies na stadionie pohandlowac tureckimi lachami.
To zalapiesz mimike.
No i dres.
Dres to podstawa.
W dresie zaczniesz sie ruszac rytmicznie.
Na sam dres to juz troche dziewczyn wyszarpniesz.
A i brylantynka na wloski.
I na trzystu weselach pograc musisz.
Grac umisz ?
Jak nie to i tak nie trzeba.

Troche popracowac trzeba ! Nie tam "zostane diskopolowcem".
Praca od podstaw.

Adam D